ODRŽAVANJE & GARANCIJA

Ručno izrađeno u SarayCrochet, u skladu s najvišim standardima luksuza.

Vodič za održavanje (Care Guide)

Igračke & amigurumi 

  • Ručno pranje ili mašina – osjetljivi program (30 °C) u zaštitnoj mrežici

  • Bez izbjeljivača. Bez sušilice.

  • Nakon pranja oblikovati i sušiti položeno (ravno), dalje od direktne topline

  • Lagano pariti s distance; ne pritiskati ukrasne detalje/sigurnosne oči

    Odjeća (džemperi, kardigani, kapice)

  • Ručno pranje hladno (do 30 °C), blagi dječiji deterdžent

  • Ne cijediti uvrtanjem; umjesto toga vodu istiskivati između peškira

  • Sušiti ravno, pažljivo oblikovati rubove i rebraste dijelove

  • Skladištiti preklopljeno radi očuvanja forme

    Muslin & dekice

  • Mašina – nježno (30 °C); bez izbjeljivača

  • Sušilica se ne preporučuje; najbolje sušenje položeno (ravno)

  • Topla para (glačalo s parom) za uklanjanje nabora

 

Garancija (24 mjeseca)

Pokriveno garancijom

  • Greške u izradi: šavovi, vez, pričvršćivači, nepravilnosti ručne dorade

  • Materijalni nedostaci u normalnoj upotrebi uz poštivanje uputa za održavanje

Trajanje

  • 24 mjeseca od datuma kupovine

Nije pokriveno

  • Uobičajeno habanje, pilling, promjene boje zbog sunca/hemikalija

  • Oštećenja uzrokovana nepravilnim pranjem ili nepoštivanjem uputa

  • Mrlje, mehanička oštećenja, oštećenja od kućnih ljubimaca

  • Intervencije trećih lica (popravke/izmjene van Saray Crochet ateljea)

Uvjeti i dokaz kupovine

  • Broj narudžbe/račun ili provjerljivi podaci o poklonu

  • Za limitirane serije: Sertifikat autentičnosti / VDP numeracija (ako postoji)

Troškovi slanja i servisa

  • Ako je utvrđena greška u izradi u roku 24 mjeseca: popravka je besplatna; kupac pokriva slanje prema ateljeu, a mi pokrivamo povrat za narudžbe iz BiH

  • Ako nije slučaj garancije: prelazi u Atelje servis & osvježenje (cijena po ponudi prije rada)

Atelje servis & osvježenje (van garancije)

Njegovanje komada je dio luksuznog iskustva — pružamo dugoročnu brigu i nakon isteka garancije.

  • Učvršćivanje šavova/rubova

  • Ponovno pričvršćivanje dodataka (mašnice, dugmad)

  • Re-blokiranje/oblikovanje pletiva

  • Dubinsko osvježenje (nježno pranje, uklanjanje pillinga, para)
    Konačna ponuda nakon pregleda. 

Limitirane edicije & autentičnost

  • Odabrani artikli dolaze s VDP numeracijom (Variable Data Printing) i Sertifikatom autentičnosti

  • Sačuvajte sertifikat i originalni hang-tag radi porijekla i budućeg servisnog dosjea

Kontakt

Saray Crochet – Customer Care 
info@saraycrochet.ba · +387 64 45 49 298
Pon–Pet, 10:00–17:00 (CET)



Pravna napomena 

  1. Opseg garancije
    Garancija pokriva nedostatke u izradi i materijalu nastale u uobičajenoj upotrebi uz poštivanje Uputa za održavanje. Ne obuhvata normalno habanje (npr. pilling), promjene boje usljed UV/hemikalija, mehanička oštećenja, mrlje, oštećenja od kućnih ljubimaca, kao ni intervencije i prepravke trećih lica.

  2. Dokaz kupovine i verifikacija
    Za otvaranje predmeta potrebno je dostaviti račun/broj narudžbe ili provjerljive podatke o poklonu. Za limitirane edicije može biti potrebna VDP numeracija/sertifikat. SarayCrochet zadržava pravo traženja dodatnih fotografija ili pregleda uživo u poslovnici.

  3. Postupak i rokovi
    Nakon zaprimanja kompletnog zahtjeva, vrši se stručna procjena u roku od 3–5 radnih dana. U slučaju odobrenja garancije, SarayCrochet će izvršiti besplatnu popravku ili, ako popravka nije razumno moguća, ponuditi zamjenuili povrat u skladu s važećim pravilima. Standardno vrijeme iznosi 7–14 radnih dana od prijema artikla; rok može varirati ovisno o složenosti.

  4. Troškovi i logistika
    Slanje ka poslovnici snosi kupac; kod odobrenih garancijskih slučajeva povrat pošiljke unutar BiH snosi SarayCrochet. U međunarodnim slučajevima, uslovi i troškovi se komuniciraju prije slanja. Rizik oštećenja u transportu snosi pošiljalac do momenta prijema u atelje.

  5. Ograničenje odgovornosti
    Do mjere dopuštene zakonom, SarayCrochet ne odgovara za posljedičnu, indirektnu ili slučajnu štetu, propuštenu dobit, gubitak podataka ili reputacije proizašle iz upotrebe ili nemogućnosti upotrebe proizvoda ili servisa, osim ako je drugačije izričito propisano kogentnim normama.

  6. Neautorizovani prodajni kanali
    Garancija i servis se primarno odnose na proizvode kupljene direktno od SarayCrochet ili ovlaštenih partnera. SarayCrochet može odbiti servis za proizvode za koje nije moguće verificirati porijeklo ili su iz mijenjanog/krivotvorenog stanja.

  7. Ažuriranja uslova
    SarayCrochet može periodično izmijeniti ove uslove. Na podnesene zahtjeve primjenjuju se uslovi važeći u trenutku podnošenja i objavljeni na zvaničnoj web-stranici.

  8. Zaštita podataka
    Lični podaci obrađuju se isključivo u svrhu rješavanja servisa/garancije, u skladu s važećim propisima i našom Politikom privatnosti. Kupac ima pravo uvida, ispravke i drugih prava u skladu sa zakonom.